Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Botrány a gödöllői Hajós iskolában 2016-10-12 10:23:00 Megrontásról írtak a bulvár lapok, amit egy 8 éves fiú követhetett el. Az igazgatónő nem nyilatkozik
Két gödöllői iskolát terveznek átszervezni 2016-04-29 11:14:35 A Petőfi iskola német nyelvoktatásának módosítása és a Hajós iskola feladatbővülése esetében az önkormányzat elfogadta a KLIK javaslatát